Martes



Tisdag en helt vanlig vecka. Vi har studiedag, grymt! Veckan har varit ganska stressig hittills 4 prov på en vecka är lite mycket tycker jag så hårdplugg hela dagarna. Just nu sitter jag och pluggar inför matteprovet imorgon det känns väldigt bra just nu i alla i alla fall men tror det kommer gå bra! Som sagt jag håller på att göra om i mitt rum och här är en liten del av resultatet! Ha det bra!







Vill ha nr1




åååh jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha säger jag bara! Så sjukt snygga. Både bikinin och de virkade shortsen kan du hitta på HM.


Till Siri Jäderberg

Heej bloggen det här inlägget är tillägnat till min vän Siri!
 :)



siri är hon längst till höger :)

Söndagsmys

Nu ska jag bege mig mot stan för att träffa min vän Siri :) Vi ska ta en promenad trorja och fota lite eheh.
Bloggar senare ikväll PUUUUUUUUUUSS HA DET BRA!



otroligt snygg bild Just nu!

Lördag

Hejsan.
Det är otroligt fint väder ute idag började den här underbara Lördagen med att åka till min gamla ridskola och titta när min lillasyrra red. Nu ska jag åka in till stan för att träffa några vänner så, ha en trevlig dag!


Shitt Clara Holm..!!

ojojooooj nu äre Clara holm som gästbloggar lite här, men herregud människor vad gör ni här?
världens bästa blogg hittar ni ju på www.borgholm.webblogg.se ! Den har allt! foto, mode, vardag!
och sen så uppdateras den hela tiden :DDD
Nu sitter Nathalie och petar sig i näsan och vi ska sova hos henne nu -PÅ EN TORSDAG, vi är ju lite craaazzy hon och jag :$$

men nu sitter nathalie och käkar upp mina toffifees så jag måste gå.
Hejdå



langar en cool bild för att jag är så snäll, diggar tummen :)


RSS 2.0