I brommahooden jaooow

Tjenatjena, Patti och Anus här!
Har just haft en galen kväll! Patti och jag kollade på Sex and the city 2 och den roliga patten somnar så jag får sitta och titta själv. Men nu sitter vi här! Pigga och glada.. Och är jättesnygga såhär på kvällskvisten! Här har ni ett gott exempel:

Nu ska vi ut och röja med alla fjortisar i bromma!!
Likes på den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det bra och sov så gott mina små lalingar! (raringar)
PUSS OCH CHOKLAD VI GILLAR KOSSOR!

Nice

Hejsan Bloggeeeen! Har just nu gäster, trevlans trevlans! Så social man är också :) Men idag har jag varit på skansen med familjen haha det var vel rätt nicee... :) Imorgon är det ju röd dag så jag ska eventuellt träffa några människor imorgon nu ska jag gå och vara social tjaadååå!



Right now...!

Nytt




Glad Påsk hörrni! Idag när vi skulle lämna min morfar och hans familj på Arlanda (de bor i Venezuela och har varit här på besök) så gick vi runt lite på flygplatsen och kollade så såg jag den här underbara blusen fråo Odd Molly och fick den av världens bästa Morfar 1299 :- kostade den.
Sen har jag fått en massa godis en blus från Mormor, pengar, trosor haha från min farmor och godis i mängder haha! Puuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss :) 

New x3

Allt är från Hm. Spring och köp shortsen så fort ni kan, fanns nämligen bara några få exemplar kvar.

Töntade mig



Fotade runt lite i mitt hem, wow det blev ett litet collage t.o.m

I'm happy!

Hejsan! Vi har precis bokat biljetter till Mallorca i sommar på Spahotell hihihi :) Så jag är glad! Dagen har varit sådär helt ok. Fast efter skolan gick Jag, Siri och Anna på något möte med våran musiklärare och några andra hahah, det var vel rätt nice! Imorgon fyller min lillasyster hela 7 år! :D så då blir det fest!



Viernes

Goddagens/Kvällens sitter hemma och har absolut inget att göra... Var precis och handlade Film och glass med min lillasyster, vi har gäster dock men men. Aja ikväll ska jag feta mig med oreos och glass hehe :P och se på Letters to Juliet blev så sugen på att se den med tanke på att vi var och såg Romeo och Julia på Göta Lejon med klassen igår. Töntade mig framför kameran precis.




världens sötaste!



åååååååååååååååååååååååh :)


Soft

Heeeje otroligt sköön vecka har i princip inga läxor! Denna dag har varit helt okej i skolan Tisdagar lixom inget speciellt. Eftermiddagen avslutades med att Vera kom hem till mig och fikade :) Slutade 20 över 2 så de var rätt niiice!






Saknar dig



Men på Lördag ska jag träffa den lille filluren :)
Du är underbar!

Grymt



Min helg har varit underbar fredagen avslutades med att sova hos min barndomsvän Emma som jag inte har träffat på evigheter, vi gick till en ungdomsgård bla. och bara chillade och hade det mys! Sen på Lördagen mötte jag upp några vänner för att köra cybertown, sjukt kul var det! Sedan gick vi hem och hade filmkväll hos Siri.

Hahaha efter att vi hade varit och kört cybertown så gick vi och hyrde film (paranormal activity 2).
I filmen så förekom det att dörrar och fönster och sånt knarrade och öppnades och stängdes av sig själva så vi var lite smått rädda efteråt... Men i alla fall efter att vi hade sett filmen så började vi bädda upp och lägga oss ner i sängarna ,så öppnades fönstret av sig själv och allas första reaktion var att dyka ner under tecket sen säger Adam att han ser två ögon utanför fönstret och alla ba: mmmm visst! juste innan det där med fönstret hände så hade någon ringt mitt i natten och inte sagt något i luren, så vi ba det är säkert han! Sen så skulle Siri gå upp för att hämta sin pappa x) och när hon var påväg upp i trappen så mötte hon på sin storasyster Agnes och gallskrek. Hahaha så hade det bara varit hon som skulle knacka på fönstret och hälsa och sedan bara gå ner till oss för att säga att det bara var hon. Hahah så fick hon ddåligt samvete stackarn! men sen avslutades en underbar kväll med lite snack :)

RSS 2.0