roliga människor

Jag har verkligen haft en awesoome helg! hade några trevliga vänner hemma hos mig igår vi såg på två skräckisar de var tyvärr lite B då men skrek i alla fall lite granna!
fick dock inga bilder på vera.




 


awesome

ikväll ska jag på disco hehe i skolan, det blir awesoome!
kommer nog vara roliga människor där!

gitarrren jaow

hallå nu sitter jag hr och är fet å äter lussebullar och pepparkakor! FETT GOTT!
ska snart dra till gitarren, det blir najs tänkte be min kära vän att göra en ny design till mig snart men bloggar kanske sen, puss!
Jag och mina kusiner som jag ska träffa i nästa vecka!

natha det är jag

hej hej bloggen, gud vad töntigt det låter egentligen. Ville bara visa att jag lever!



visst är jag snygg?


michelle är helt ok


Ett uppträdande står på spel!

Jag har just nu beslutsångest av vad jag ska köra för låtar på mentorsuppträdandet! det är hela arbetslag 7-9 ab som kommer och kollar kan inte välja ifall jag ska köra suspicious minds med elvis eller en låt jag har gjort själv, men det kommer nog snart! har haft en toppendag faktiskt med mys på eftermiddagen hos min farmors syster som lär  mig lite piano också! :)



en sådär lite vidrig bild då men men är typ 2 månader sedan men ville bara visa mitt "VACKRA "ansikte!


myshelg

jag har haft det bäst i helgen verkligen i lördags med alina och idag firande av min gammelfarmor 100 år fyllde hon inte dåligt inte! men ska försöka uppdatera imorgon om jag hinner puuss :)



oskarp bild från igår men gillar den :)


aliina

idag ska jag träffa bästaste alina! vi ska ha så mys, vi ska köpa julklappar å sånt idag tror jag :)
världens snyggaste bajskorv :)

RSS 2.0