Awesome helg!

hejsan på er! sorry för dålig uppdatering men har bara inte orkat. igår va jag med underbara alina och clara på stan och FIIIKADE! det var supermys sen så drog ja å clara hem till mig å hämtade grejer sen hem till henne och sov där för alina var trött och orkade inte :( å sen idag så kom min lilla fis ellen vi tränade på våran låt som vi ska sjunga på hennes mammas bröllop näsa helg :D och bakade cupcakes :) MUUUMS
Min fiina alina!
Jaaa å clarisen :)
Fiina va? :)
ellen, jag, mamma
hehe här var vi igen :D

Villl haaaa nu!



jag ska beställa denna äckligtsnygga linneblusa vette fan inom kort!


Kvällens


Koh phangang

Ska fixa mig nuu sen ska vi gååå!

Tomorrow is a new day

Imorgon fyller min pappa år vi ska fira honom genom att gå och käka middag med familjen på koh phangang! ska blisåå myyys!



Bilderna i inlägget nedan var tagna i mitt 50 mm objektiv, ääälsklar det perfekt för porträttbilder!


Lek med kameran















Michelle




Imorgon ska jag träffa min fiiiiiiiina Michelle som jag älskar så mycket!


The countryside




Baack!

hallåååå nu är jag tillbaka från landet min underbara vän emma var med blev dock bara en dag men gillaar nog mer livet här hemma :) ska lägga upp lite bilder från landet snart puuuss 

JO...en gång till

Jo ett tredje och sista inlägg för kvällen! (visst är jag underhållande?)

Jaja iaf RÄTTNING: DET VAR EJ THAILAND HON KOM FRÅN DET VAR  NIGERIA...OCH INDIAN (EN)

AJA  Nathalies smeknamn är natha...det kallar även våran heta gymplärare uffe henne ;)
 

Nu ska jag berätta om gången jag (nästan) tog livet av nathalies granne.

Jo det var så här att jag och nathalies hade våran vanliga hisstävling
Och jag vann som vanligt och när jag ska ut ur hissen så hoppar jag ut och skriker.
Då helt random står nathalies 100 åriga granne utanför och skriker....man såg hur hjärtat hoppa upp i halsen på filuren.

Men jag kan med glädje medela att gottfrid lever! ( bara halft funktionshindrad pga detta...men det tar vi en annan gång!


Jag kan även berätta om nathalies kärlek till pringels....


Ja Ni varje lunchrast så försvinner natha spårlöst..det har alltid vart ett mysterium för oss i 7b vart hon tar vägen.
VI har nu i efterhand fått reda av gottis att hela lagret med pringels blev stulet ....jag tror vi alla kan lista ut vem som stal det. Nathalie kommer tillbaka efter rasten....ca 17 kilo fetare...men vi älskar henne ändå !



Ja hejhopp med nathalies gummisnopp!


Anonym blögg / Michelle

Hej , jag gör ett till inlägg då..jag är ju så rolig!


Vi kan ju börja med att ta upp det här ämnet ...Nathalies släkt.

Ända sen jag började i samma klass som nathalie i 5an så har jag på något märkligt sett försöka förstå mig på nathalies oändliga släkt.

Hennes släkt består av (så vitt jag vet..öh)

 

  •  Nona ( en trevlig kvinna som även ska vara nathalies mormors syster)
  • Peggy (hon är är nathalies mormor,alltså syster till nona)
  • Lucia ( nathalies mamma, hon bakar jätte goda bullar! ) )
  • Thomas ( Lucias man ,en väldigt ståtlig varelse må jag säga,ytterst trevlig! )
  • Sofia ( Ja vad kan jag säga? Nathalies syster men hon liknar med nathalies boss den söta pruskiluskan!)
  • Gurgur ( Ja du..asså....jag är faktiskt helt blåst på den fronten )
  • Bulgur ( TROR ATT DET ÄR NATHAS farfar)
  • Gunilla ( som nathalie spelar piano och käkar bullar hos...tror hon är bulgurs man kanske)
  • Rex ( nathalies dvärghamster)
  • Fia & co ( alla nathas löss )
  • Mickey ( bulgurs kusin)
  • zia ( nathalies granne..dom är på nåt sätt släkt ,jag vet inte hur)
  • Michelle ( Nathalies enda vän,soulmate osv....fast hon är ju min slav nathalie...)

Ja det är min uppfattning....Jag säger förlåt om någon i nathaes släkt läser detta men jag försöker,okej? Ni är underbara personer,får höra om er alla minst 82394 gånger per dag....


aja hej hopp gummisnopp !!!


Mihi...

Nämen hålla..........detta är en liten gästblogg av miiichellleeeee hiihhiihihhhii. NU ska jag berätta lite om vad jag och nathalie gör när vi umgås

  • speglar oss (såååååååå roligt)
  • spelar lite gura sådär!
  • Bajsar (ja vi gör faktiskt det)
  • hemliga saker!
  • äter....en hel del ,vårat största gemensamma intresse är ju faktiskt mat!
  • skrattar.....så vi faaaktiskt kissar på oss :$  

        Och nu till lite fakta om nathalie!

  Hon är kvarts sydamerikan...precis som jag!

  Hon är också från frankrike,italien och thailand tror jag! (är dock inte helt säker på detta)
 
  Hon är väääldigt rolig! (men bara när man känner henne så bra som jag,ni andra fattar inte!)

  Hon har väldigt bra hygien! (precis som jag dåra)

  Hon sover med öppen mun (ja hon dreglar faktiskt också)

  Hon gillar b&j ( precis som jag)

 
Jag komme inte på mer för tillfället ,men jag lovar att åter komma med mer smaskig information.
 
Hej hopp gummisnopp! // Michelle



2010 i bilder del 1

 



första profilbilden till facebook


första dagens outfitbilden till bloggen


dagen då jag åt typ 10 hemgjorda semlor :)


London weekend med min Farmor


Sista stunden på Mörkö innan det såldes :(


Whitney konsert med mami


Klassresa med världens bästa Klaaaass!




Jag fick min mobiiil :D


klassen spelade in final destination musikvideon i stuudion


Jobbade på veras pappas 50- årsfest med Lina också



Världens bästa sommar med Ellen



Första bilden med min canon eos 1000D


Sandhamn Ellen! Myyyyyys...

Del 2 kommer ikvälll  :)


RSS 2.0