Helg, Lov, Lördag

Vaknade för cirka 1 timme sedan, tidigt! Idag skulle jag egentligen ha träffat min underbara vän Agnes hon är så fin! men jag skulle vara med min familj idag så jaa. Men det blir bra det också vi ska åka skidor nu på morgonen sen in mot stan för att fika, växla pengar och gå på bio ska ju nämligen till Rom i övermorgon så man måste ju ha med sig lite pengar så man kan shoppa!! Ha det bra, PUSS!



Kärlek till dig snygging!


sportlov!!

Sportlov för mig, är det inte helt underbart? så behövligt skönt och komma bort från skolan ett tag och åka ner till Rom och bara chilla med mina underbara släktingar, jag har nog världens mest underbara familj! Kommer sakna alla mina fina vänner men nu ska jag ha en allmänt chill kväll och bara ta det lugnt och spela på min gura, ha det bra!


dööör

Shit var ordet! ska köpas inom kort för min del, jag är kär.



bik bok


fedt

Idag har varit en jäkligt chill dag har haft syslöjd vilket är rätt mys med mina fina klasskompissar! Efter skolan drog jag, Michelle, Vera och Anna och tog en fika och pluggade lite granna. Det gick rätt bra faktiskt! Var mycket mys.



Ett broderi Anna gjorde till mig hur söt är inte hon?! 

Söndagsmyys

Hej på er! har haft en allmänt chill dag med familjen vi har åkt lite skidor och bara haft det mys :)
jag tänkte försöka plugga till spanska provet som vi har på tisdag men jag pallar inte men ska försöka sätta mig ner och läsa nu. Klockan åtta sitter jag framför solsidan med en stor kopp te i handen! Ha en fin kväll!



Lite kärlek skulle inte sitta helt fel.

Valentines day

Då vill jag bara önska er en underbar alla hjärtans dag!

bröllop


Nice!

Har precis kommit hem från ett fantastiskt bröllop! Det var verkligen superkul allt ar planerat in i minsta detalj! Sen på söndagen var det brunch, bröloppet var nämligen i Söderhamn så min familj övernattade på Stadshotellet.

RSS 2.0