Gott nytt år!

2010 har varit ett helt underbart år kommer läääängta tillbaka, har fått så mång fiiina och nya vänner! Är så lycklig över alla fina människor jag har omkring mig jag känner mig så lyckligt lottad me alla! aja gott nytt år alla!




jag åå min bebiiis


Nyår baby!



Gott nytt år allesammans! väntar på alla gäster som kommer vilken sekund som helst HARE GÖTT!


Hej mitt vinterland!

Foto: Jag
Foto: Jag
Gjorde lite olika redigeringar på bilderna, Bilderna är fotade med canon eos 1000D med 18-55 mm objektiv. Hoppas ni gillaree!

Mañana es un nuevo año

Ska ut och fota lite nu PUUUUUSSS!

Nyår!

AAH så taggad för Ikväll! Ikväll kommer en utav mina närmsta kompisar ellen och firar nyår med min familj och några  kompisar och släktingar ska bli så kul! Nu sitter jag här och funderar på och gå ut och fota det är otroligt vackert väder idag. Ellen kommer nog snart så ska vi gå ner och handla lite snacks och Pommac :) Lägger upp kvällens outfit ikväll!

uttråkad

Sitter hemma nu uttråkad som faan... Min vackra vän Michelle har hjälpt mig att göra en ny design vad tycker ni? är väldigt nöjd, här är hennes blogg www.michelleblanca.blogg.se imorrn är det nyår ska bli så kul. NÅGRA NYÅRSLÖFTEN :
  • Göra alla läxor ordentligt
  • Plugga bra till alla prov
  • Göra en månads budget
  • Spara till en MacBook

shoppingdag



Weekday linne 200 kr



DKNY 160 KR åhlèns



Långklänning Bik Bok 200 kr Skärp H&M 79,90 kr



Aco nattcreme 70 kr apoteket



Bondelid kofta 899 kr

Tillbringade denna myysiiga dag med min vän ellen väldigt mysigt måste jag säga ska fira nyår med henne imorgon också ska bli så kul!


heeeje

ska skaffa ny blogg tror jaa HEJDÅ.

RSS 2.0